Závodní káry

Mitsubishi Pajero (1996)
Na první pohled klasika, ale v srdci poctivý dakarský válečník.
Tohle japonské Pajero z roku 1996 patří do legendární druhé generace, která si získala pověst nezničitelného off-roadu. Pod kapotou dýchá třílitrový motor o výkonu 133 kW spojený s manuální převodovkou a revolučním systémem pohonu SS4.
Auto bylo přestavěno podle přísných standardů FIA – dostalo závodní rám, homologované sedačky, bezpečnostní pásy a všechny úpravy, které z něj dělají plnohodnotný rallyový speciál.
Na svém kontě má dva úspěšné dojezdy Rally Dakar, což je nejlepší důkaz jeho spolehlivosti a odolnosti.
Tahle mašina prostě ví, co znamená vydržet až do cíle.

Toyota 4Runner (1990)
Klasika z devadesátek, která má duši dobrodruha.
Toyota 4Runner japonské výroby z roku 1990 představuje druhou generaci legendárního modelu, vycházejícího z osvědčené Toyoty Hilux. Pod kapotou pracuje třílitrový šestiválec o výkonu 105 kW, který v kombinaci s robustní konstrukcí zaručuje spolehlivost v jakémkoli terénu.
Původně sloužila jako novinářský vůz na Dakaru, dnes prochází finálními úpravami, aby splnila všechna pravidla FIA a mohla se postavit na start Dakar Classic.
Nechybí závodní rám, homologované sedačky ani bezpečnostní výbava — ale stále si zachovává komfort až pro čtyři pasažéry.
Zajímavostí je unikátní elektricky ovládané zadní okno a plně funkční klimatizace – detaily, které dělají z téhle Toyoty nejen soutěžní stroj, ale i spolehlivého parťáka pro dlouhé dny v poušti.